رمضان مبارک
 
♣__ کلاه خاکی __♣
من ... سال هاست تو را به قلبم وعده داده ام

رمضان ماه خدا ماه نور

ماه پیوستن به حق ماه سور

رمضان ماه دعا ماه ثنا

ماه پیوستن به نورالعین خدا

رمضان ماه علی مرتضی

ماه بشکفتن بسان لاله ها

رمضان ماه الله الصمد

ماه سازش در میان خوب و بد

___________

کلاه خاکی

حامد کاظمی

(سلام دوستان امیدوارم طاعات و عبادات همگی مقبول درگاه حضرت حق قرار گرفته باشه

بیایید توی این ماه عزیز در حق همدیگه دعای خیر کنیم.

دوستان گلم  از همه شماها که دلتون پاک و قلبتون

دریاییه درخواست دارم تو این ایام کلاه خاکی رو از دعای خیرتون محروم نکنید.)



نظرات شما عزیزان:

parnian
ساعت11:16---19 تير 1392
همه را صدا زدم جز خدا...
هیچکس جوابم را نداد جز خدا...
به نام خدایی که دغدغه از دست دادنش را ندارم...
حلول ماه بندگی خدا بر کلاه خاکی و تمام دوستدارانش مبارک
التماس دعا


parnian
ساعت11:03---19 تير 1392
وقتی سکوت خدارا در برابر رازو نیازت دیدی نگوخدا با من قهر است
بدان او به تمام کائنات فرمان سکوت داده است تا حرف دلت را بشنود پس حرف دلت را بگو.....
الهی هیچکدوم از آرزوهایت آرزو نماند
آمییییییییییییییییییییین


آنيتا
ساعت8:41---19 تير 1392
نام من بر كف دستت بنويس/تا به هنگام قنوتت نبري از يادم/ترسم امشب كه مقبول شود از تو دعا/گويم افسوس كه من از قلمت افتادم.
بهار قرآن ماه بخشايش گناهان مبارك


آنيتا
ساعت8:10---19 تير 1392
يا ارحم الراحمين
بهترين هار ا در اين ماه عزيز و مبارك براي عزيزانم كه از بهترين ها هستند مقدر بفرما.
آمين
ان شاء الله طاعاتتون مورد قبول حق و زير سايه ي حق تعالي و قرآن و اهل بيت و در كنار خانوادتون تنتون هميشه سالم و زندگيتون پر از بركت و موفقيت باشه


جمیله
ساعت18:17---13 مرداد 1391
هر چی دعا دارم برای تو.....
پاسخ: Merci jamile jan


عاطفه
ساعت1:40---9 مرداد 1391
وبلاگ زیبایی دارید
موفق باشید


روشن
ساعت16:40---8 مرداد 1391
سلام عذر میخوام دیر اومدم حتما دعاها گرفته تا الان و حاجت روا شدی با این وجود بازم دعا می کنیم پاسخ: سلام خواهش می کنم شما هروقت بیای من خوشحال میشم فعلا مشکل برقراره اما اطمینان دارم با دعای خیر توی این ماه عزیز خدا به دادم میرسه

mk23
ساعت10:04---8 مرداد 1391
سلام عرض کنم به جناب کاظمی عزیز!

حامد جان از خدای کریم خواستارم که انچه خیر و صلاح شما در آن هست و برایت بهتره خداوند هر چه زودتر بهتون عطا کنه!

بین ما شیرازی رسمه که هر وقت مشکلی برایمون پیش میاد میریم مسجد صاحب زمان و 4 گوشه ی مسجد 2 رکعت نماز هدیه به پیشگاه صاحب زمان میکنیم!

پاسخ: سلام دوست من ممنون از اینکه اومدی دوباره و تسکینی بر درد من شدی از خدا میخوام به اندازه دل پاکت بهت هرآنچه به صلاحته بده یا علی


مریم شرقی
ساعت12:21---5 مرداد 1391
سلام داداشی خوبی‏

امیدت به خدا باشه ایشالله مشکلت تو این ماه عزیز بر طرف میشه‏

نگران نباش تا خدا رو داری‏

چشم داداش حتما دعات میکنم پاسخ: سلام مریم عزیز ممنون از لطف و دعای خیرت


تنها
ساعت10:10---5 مرداد 1391
جای فریاد زدن ،

تمام حرف هایم را خوردم ...

روزه ام باطل شد ! .


yas
ساعت1:45---5 مرداد 1391
امید که توی این ماه عزیز، مشکلی که برای شما پیش اومده برطرف شه.

براتون فقط می تونم دعای خیر کنم هموطنپاسخ: ممنونم دوست من


همنفس
ساعت22:21---4 مرداد 1391
سلام داداش حامد...غمتونبینم داداشی!خیلی ناراحت شدم خدابزرگه وارحم الراحمین حتمادعات میکنم اگه قابل باشم اماخودتم خیلی برای خودت دعاکن تاثیرزیادی داره!خدایاداداش حامدوبه دست خودت سپردم مشکلش حل شه...خداجون به حق این روزاوشبای بابرکت وعظیم خودت ردیفش کن...امین!پاسخ: سلام به همنفس عزیز بخاطر دعای خیرت بی نهایت سپاسگزارم خدا مشکل رو میده تا صبوری بنده هاش رو امتحان کنه اما من واقعا کم آوردم و به شدت زندگیم تحت تاثیر قرار گرفته

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 18 تير 1392برچسب:, :: 21:17
حامد کاظمی

درباره وبلاگ


سلام عزیزان به وبگاه کلاه خاکی خوش آمدید. امیدوارم از خواندن مطالب و اشعار بنده لذت ببرید و با نظرات سازنده خود بنده را در بهبود مطالب یاری نمایید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 742
بازدید کل : 378379
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 1264
تعداد آنلاین : 1



محکوم کردن توهین به پیامبر

98love.ir

 

عینک ویفری

كد ماوس